Aangekomen - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Bob Rijpstra - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk van Bob Rijpstra - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Bob

05 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Stratford-upon-Avon

Even een kleine update

Zondag ochtend met de half 9 boot vertrokken naar Schiphol. Om half 5 ging mijn vlucht, deze ging niet voorspoedig, harde wind en een hoop turbulentie. Na een uurtje vliegen kwam ik aan op Birmingham airport. Met een taxi (waar ik per ongeluk aan de verkeerde kant instapte en dus achter het stuur zat) ben ik naar het hotel gegaan, waar iedereen me al kende, een erg leuk welkom dus!!

Gisteren moest ik om 9 uur beginnen. Ik had een introductie dag waarvan de HR manager al zei dat ie erg saai zou zijn en daar had ze helemaal gelijk in! ;-) Het ging vooral over wat te doen bij brand en de gezondheid en veiligheids regels. Om half 4 was ik klaar en ben ik naar mijn nieuwe kamer gegaan. Deze oogt luxer dan dat ik had verwacht, is erg ruim! Maar je kunt duidelijk zien dat er een tijdje niks aan gedaan is. Maar voor nu is het prima!
Gisteren meteen een Engels simkaartje gekocht zodat ik toch wat makkelijker met Nederland in contact kan blijven. (What's app kan gewoon via mijn nl nummer)
Gisteravond 2 films gekeken om de avond wat door te komen.

Vanochtend werd het wel duidelijk dat het niet het beste van het beste is hier in huis. Toen ik namelijk een douche wilde nemen ben ik met mijn kolossale gewicht door de bodem van de badkuip gezakt (foto's volgen). Dit ga ik zo maar melden bij de huisbaas, een goede start dus! ;-)

Straks ga ik beginnen met mijn eerste 'echte' stage dag. Ben erg benieuwd! T/m vrijdag heb ik een late dienst van 14.30 tot 23.00.

Zaterdag en zondag ben ik vrij en heb met Nicola afgesproken om naar Leeds te gaan! Een erg leuk vooruitzicht dus! Dan kan ik meteen de tv meenemen, een die zonder tv aansluiting werkt en ik dus meer kan kijken dan alleen films!

Voor nu was dit het eerst wel, ga zo eerst de koffers maar eens uitpakken, nog geen zin aan gehad..

Groeten

  • 05 Februari 2013 - 12:46

    Marianne:

    Hahaha Bob ben erg benieuwd naar die foto's!!!!! Hoe krijg je het voor elkaar... Hoop dat je daar een hele leuke tijd gaat krijgen! Groetjes Mar

  • 05 Februari 2013 - 12:52

    Jildou:

    Top dat je goed aangekomen bent Neef! Mooi zo'n welkom en haha, moest erg lachen toen je achter het stuur ging zitten van de taxi! Ook jammer van de badkuip haha maar komt vast goed!Ben benieuwd hoe je het hebt opgebiecht! ;) (Sorry houseboss, the bathtub is damaged!... my weight is hugeeee! haha grapje) Succes met je stagedagen komende week en ook alvast voor het weekend veel plezier! Wordt vast gezellig om Nicola weer te zien!
    Groetjes!

  • 05 Februari 2013 - 12:57

    Berber:

    Hahaha je hebt je eerste blunders dus alweer te pakken! :P
    Veel succes vanmiddag op je eerste stagedag. Gaat vast leuk worden nu ze je allemaal al kennen.
    Veel plezier bij Nicola van het weekend en doe haar de groetjes :D
    X

  • 05 Februari 2013 - 12:59

    Berber:

    De naam van de blog verklaard trouwens je inzakmomentje in de douche haha
    Niet zoveel naar de Mac meneer Rijpstra ;)

  • 05 Februari 2013 - 13:04

    Bob Rijpstra:

    Ja die vond ik ook wel toepasselijk! ;-)
    Huisbaas moest er om lachen, krijgen een nieuw bad! Tot die tijd wordt het douchen in het hotel

  • 05 Februari 2013 - 13:07

    Neeltje:

    Haha, leuk begin van je tijd daar!
    Leuk om mee te lezen. Ik volg je :-)
    Groetjes!

  • 05 Februari 2013 - 15:05

    Yvonne:

    Leuk verslag Bob:-) Ik blijf je volgen

  • 05 Februari 2013 - 15:57

    Harmke Borsch:

    haha, wat een grap eerst al aan de verkeerde kant van de taxi instappen en dan ook nog met jou " kolosale" gewicht door de badkuip heen. Hoop voor je dat het verder beter verloopt.ik blijf je volgen ben zeer benieuwd naar je volgende verhalen. groetjes Harmke

  • 05 Februari 2013 - 16:42

    Stephanie:

    Whahaha wat een begin van je stage Bob!
    Chubby Bob! Dat krijg je van het snaaien in de Fretpot! ;)
    Succes daar!

  • 05 Februari 2013 - 19:29

    Liesbeth Faber:

    heey bob

    leuk verslag maar ik ben onzettend benieuwd naar de foto van de badkuip.

    succes daar
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bob

Welkom, 3 februari vertrek ik voor vijf maanden naar Engeland om stage te lopen in het Holiday Inn hotel te Stratford-upon-Avon. Via deze blog hou ik jullie op de hoogte over mijn tijd in Engeland.

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 12224

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Internship Stratford-upon-Avon

Landen bezocht: